Bebis, pilatesboll och lite vardag

Det tog ett tag för mig att fatta hur jag skulle logga in på nya bloggen... eller vad det nu är som hänt hihi. Fick nyss veta att min kompis bebis är på väg :D jag säger inget mer om det... hon vill nog berätta om det själv sedan ;) Är så glad bara! 4 st jag känner ska ha bebis i år! Nej jag känner mig inte alls utanför :)


Jag fick äntligen min pilatesboll och träningsset som ingår i prenumerationen på ToppHälsa. En av mina favvotidningar ;) Även om jag inte tillämpar det jag läser så är det en bra tidning ;P

Dagens schema ser ut på följande vis:
Laga mat
Diska
Bädda
Plocka upp lite överallt

(märligt vad det är lätt att slänga saker runt omkring men inte plocka upp efter sig... :P)

Sen blir det nog lite fredagsmys :)
Jag har tagit ledigt på fredagar...min favvodag!
Tur att man har ett sånt jobb så man kan skjuta upp det till helgen hehe

Men nu: tillbaka till verkligheten!


Kommentarer
Postat av: Modesty Mia

Jag springer Göteborgsvarvet på lördag!=)

Åh vad skönt att kunna vara ledig på fredagar, det skulle jag också vilja vara!

Ha det gott, kram!

2008-05-16 @ 15:39:12
URL: http://modestymia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0