Klurigt?

Jag gillar kluriga saker och olika tester man kan göra (se mina andra inlägg ;) ). Johannes alias Amoz skickade den här till mig.  
Hur många delfiner kan du se? Ingen, 8 st eller fler? Jag såg 9 stycken och stjärten på en tionde, fast det dröjde kanske 20 sekunder tills jag uppfattade dem. Men jag tycker det är kul med såna saker! Och så gillar jag 3Dbilder... Ni vet, såna man måste skela för att se ;) Exempelvis denna:



Bild från http://www.medocular.se/ogonfakta/vetenskap/3d-rasterogram/

Tipsa mig gärna om fler klurigheter och tester/quiz! :)

Nu bär det av till Karlstad! Tyvärr kunde inte Anna...hennes son var tydligen dålig och så skulle hon jobba... Jaja, det får väl bli en liten runda på stan utan henne denna gång.

Nattisnatt!


Kommentarer
Postat av: Amoz

Hmm, föreställer de där bilderna något, eller?

(rofl)
/J!

2008-03-09 @ 20:33:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0