Horton och Carrey


image64

Fick höra att det nyligen varit sverigepremiär för en ny animerad film! Horton heter filmen och handlar om citat:


"Den nyfikne elefanten Horton hör en dag ett rop på hjälp från ett litet dammkorn. Dammkornet är i själva verket en hel liten värld och Horton måste nu göra allt för att rädda den."


Jim Carrey har lånat ut sin röst till en av karaktärerna (huvudkaraktären misstänker jag ;) ) så det är säkert en film med mycket humor ;) Här i Sverige är det Robert Gustavsson som dubbar Carrey. Det skulle vara skoj att gå på bio! Så en lucka i schemat snart hade varit välkommet ;)

Jag älskar Carreys galna upptåg så därför lägger jag ut två klipp från youtube. Enjoy!






Kommentarer
Postat av: Amoz

Klart du skall se Horton, den är kul...
Fast se den på originalspråket, det blir så mycket bättre då =)

a a a =)

2008-03-27 @ 19:30:55
Postat av: Svar till Amoz

Ah, jag tycker filmer är bäst på originalspråket! Och animerade är kul hehe. Så jag får väl släpa med mig min make på bio nån kväll :)

Qwerty :)

2008-03-28 @ 21:49:56
URL: http://imadde.blogg.se
Postat av: ElinAlexi

Han är ju bara fööör bra :D

2008-04-14 @ 13:44:54
URL: http://elinalexi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0