Dessa underbara djur :)

I dagens Ellen Show visades videor från Youtube. Det var med djur och de som känner mig vet att jag älskar djur ;) Jag vet inte riktigt hur man får in en video direkt på bloggen, så ni för nöja er med att jag länkar. Första videon: En liten sköldpadda som lärt sig hundtricks. Så sööööööt! Och det andra klippet visar ett lejon som kramar om en kvinna. Hon hade tydligen räddat honom en gång i tiden och lejonet påstås komma ihåg det :) Han verkar i alla fall gilla att kramas ;) Jag skulle blivit jätterädd! Även om jag älskar katter så har jag respekt för farliga djur...vilket kanske är bra :P

Jag bara måste få visa några av mina pluttesnuttar som jag haft:



Från vänster: Gucci, Puzzel, Gucci II eller Whity (lite svårt att skilja på alla vita katter vi haft ;)), Kajsa, Josefin.


Idag har solen har åter kommit till Årjäng. Jag säger som min man:
Årjäng, det är platsen där solen alltid ler!
Årjäng, dit vill jag gärna mer :D

Man får säga vad man vill om det... Nu är solen framme och jag ska njuta så mycket jag kan av det!

/Take care!

Kommentarer
Postat av: Amoz

Wow, vad söta missar :)

Ut och njut av solen nu vetja.. :)
Plorf =)
(/J!)

2008-03-06 @ 13:48:14
Postat av: Svar till Amoz

Klart de e ;) Uppfostrade av mig också :P

Jag ska ut och promenera en sväng :) Blir inte av när man är i ide... hehe, så tur att solen fick mig att vakna upp igen :)

Qwerty tillbax :)

2008-03-06 @ 14:24:28
URL: http://imadde.blogg.se
Postat av: Amoz

Vad duktigt att gå ut och gå sådär, tänk vad lite sol kan få en att göra tokiga saker :)

Hoppas det blir en lugn kväll för dig..
mko479 =)

2008-03-06 @ 19:56:34
Postat av: Svar till Amoz

Japp! Tycker solen borde titta till oss i Värmland lite oftare ;)

2008-03-07 @ 22:24:20
URL: http://imadde.blogg.se
Postat av: Katterna på Katthemmet Kompis

Ååå, så söta. Men alla katter är ju söta! :) Varför tycker du inte att man kan ha katt i lägenhet?

2008-05-07 @ 19:30:29
URL: http://www.katthemmetkompis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0