Nostalgi


Satt och spanade på inreda.com och fick se alla dessa Barbapappaprylar. Åååh vilka flash backs man fick till 80-90talet! Jag minns fortfarande hur Barbapappa-godiset smakade och såg ut. Om de börjar tillverkas igen så kommer jag vara först till kvarn ;)

Längesedan jag scrappade nått nu... Den 29-30 mars är det Scrapbooking på Svenska Mässan i Göteborg. Dit ska jag så klart ;) Då får jag säkert massa tips och kommer igång mer på pysselfronten ;) Blir ett inlägg om det framigenom hade jag tänkt ;) Om du gillar scrapbooking, eller bara är nyfiken så kan jag rekommendera Annas Scrapbooking i Karlstad, som har både blogg och scrapbooking-shop på nätet. Hon anordnar även kurser i Scrapbooking. Olika teman och nybörjare och lite mer avancerat. Jag och en kompis var på det. Jättekul och så fick man fika ;)

Kram å hej!

Kommentarer
Postat av: Jessica Schön

Söta! :)

2008-03-04 @ 21:42:46
URL: http://salongjessica.blogg.se
Postat av: Svar till Jessica

Ja visst är de :)

2008-03-05 @ 12:39:00
URL: http://imadde.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0