Urk

image104

Idag är Alvedonen min bästa vän :) Tur att den finns! Kom hem från mitt härliga städjobb vid två inatt... Vår andra bil startade inte och jag fick vänta på den andra och så var jag tvungen att fixa med saker hemma innan...så det blev seeeent. Hade ont i huvudet redan igår...det blev ju inte bättre om man säger så :) Sov dåligt och hade värsta mardrömmen! Haha! Så lättad jag blev när jag vaknade! *pust* Det hade vart hemskt om det jag drömde var i verkligheten!! Hmm...konstigt det där egentligen... jag har så livlig fantasi när jag sover men ska jag fantisera när jag är vaken blir det inget alls haha.

Jag hade bokat tid med en som jag skulle träffa idag kl 9.30. Jag var någorlunda vaken vid 8.30. - Jag kan sova 5 minuter till! tänkte jag... Nej...vaknade 9.35! Men det var väl kanske inte så dumt ändå... Huvudvärken hade inte gått över och jag är helt dizzy så bäst att ta det lugnt :)

Fick i alla fall halvsovit vidare till tolv och fått i mig 2 knäckebröd, vatten och en alvedon så nu känner jag mig bättre :)

Ikväll kommer svärmor så bäst att städa upp...

Hmm jag köpte en klänning igår...en kompis skulle redigera bilden åt mig men jag har inte fått den än hehe... så när jag fått den ska jag lägga ut en bild på den.

Nu blir det lite städning. Later!

Kommentarer
Postat av: Hani

Krya på dig!

2008-04-18 @ 11:08:50
Postat av: Maddepaddan svarar

Tackar :) mår bättre idag...måste vara det underbara vädret :)

2008-04-18 @ 16:37:01
URL: http://imadde.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0