Musik och känslor

Ojojoj säger jag bara! Vilka minnen man får tillbaka när man kolla gamla videos! Längesedan jag lyssnade på Lee Ryan och Blue :) Sorgliga låtar men så fina ändå på något sätt... Vet inte vad det är men jag gillar såna låtar haha. Låtar med känsla i! Första videon är Blue med Breathe Easy. Det bästa är när Lee sjunger i refrängerna och när han tar i ända från tårna ;)




Och den andra videon är med Lee Ryans låt How do I:

 

Obs! Gubben i videon mimar. Lee är alltså han i mörkblont/brunt hår ;)

Hmm... det är sjukt vad musik kan framkalla känslor! Jag visste inte ens att jag hade såna i mig haha. Tänka sig :) Spelade vissa låtar under en period i mitt liv då det var massa nytt som hände...blandade känslor...och nu när jag hör dem låtarna så kommer alla minnen och känslor fram. Både positivt och negativt... Men det positiva överväger :) Och så är ju Lee söt haha.

Snart ska jag sova... Sista chansen att röja hemma innan svärmor kommer på inspektion på torsdag hehe.

Kram och nattis! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0