Funderingar


Jaha då sitter jag här vid datorn igen efter ett härligt städpass. Älskar verkligen mitt jobb ;) muahahaa... Börjar mer och mer kännas som ett nattjobb än ett eftermiddagsjobb... Har eventuellt ett dagjobb på g...man kan ju alltid hoppas :)

På väg hem i pärlan (vår bil alltså :P) så satt jag och funderade på diverse saker... Finns liksom inte så mycket annat att göra när man kan den vägen utan och innan... men i alla fall så tänkte jag ha en tävling på bloggen, typ som den de har i Vaken i P3 och P4. Steg för steg heter den. Går ut på att gissa rätt helt enkelt. Man får några ledtrådar och den som lyckas gissa rätt vinner... Det jag funderar på att göra är ungefär samma...att jag ger en ledtråd per dag i en vecka och om jag får in massa rätta svar så drar jag ett i slutet på veckan... Man kan gissa redan efter första ledtråden...är svaret rätt ja då är det bara att gratulera. Jag vet inte vad jag skall ha för pris, men det ger sig. Ska knåpa ihop nåt klurigt hehe ;) Men sno inte min idé nu! ...som jag så fint snodde från Vaken :)

Det är faktiskt rätt så skönt att sitta uppe en stund efter jobbet. Är man kvällsmänniska så är man ;) Lugnt och skönt! Hmm..nästan för lugnt... Jag har min hamster bakom mig som håller mig sällskap :) hon brukar gnaga på gallret eller springa i hjulet vid den här tiden...hmm...men hon verkar ha försovit sig, för jag hör inte ett ljud... Kanske ska väcka henne? ;P

image130
En annan sak jag funderade på var att göra som alla andra bloggare och lägga ut lite fler bilder
på mig ;) (tror jag bara har två på mig...på bloggen...) Att ha en egen blogg är väl rätt ego, så varför inte göra den ännu mer ego? ;P Jag har färgat ögonbrynen och snart tänkte jag klippa upp luggen och på fredag drar jag till Mammons tempel i Karlstad (alltså Köpcentrat :P). Ska se om jag hittar något fynd :) Blir ett par timmar jag kommer spendera i butikerna. Ska bland annat spana in vitrinskåp och byrå på Ikea och sängkläder på Hemtex (hoppas de fortfarande har rea) :)

Men nu gott folk så skall Madelenastumpan (som min mamma kallar mig ibland, fråga mig inte varför :P) gå och sova :) Imorgon (läs: idag) blir det nån promenad och vika tvätt och diska... Nåt av det kan jag garantera iaf :P haha. Nej nu börjar jag bli övertrött hihi, så bäst att sova ;) Nattis!


Kommentarer
Postat av: Amoz

Ha det så gott i solen idag, själv skall jag ut och träna högerfoten :)
Fick blankt papper på besiktningen nyss, jippie :)

uiop

2008-04-23 @ 08:06:34
Postat av: Lalisen

Ja det ä bra! Mer ego till folket!!! ;P Tävlingen låter som en given succe! Kör igång bara!

2008-04-24 @ 15:19:19
URL: http://lalisen.blogg.se
Postat av: Hani

Ekorre! Vann jag? :) Ledtråden var rätt vag :P

2008-04-24 @ 22:18:49
Postat av: Maddepaddan svarar

Amoz: Låter inte bra ;) att träna högerfoten alltså :P

iuytr

Lalisen: Jo...ska bara se om jag kan hitta något fint som pris

Hani: Öh, ekorre?! Nej, tävlingen har inte börjat än :P Kanske jag köper nåt i Italien som kan vara priset :)

2008-04-28 @ 14:10:28
URL: http://imadde.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0