Eleven.se

Ännu en sajt jag gillar hehe. Eleven.se hade en del grejer som föll mig i smaken. De har mest saker inom skönhet. 

Hittade lite annorlunda parfymer. Tänk er följande dofter: jord, bubbelgum, gräs, sallad, regn, popcorn, lakrits, marshmallow, gurka och många fler! Det finns en del som jag kan tänka mig :) Lite annorlunda sådär men dofter framkallar ju även minnen och känslor...så om man har nåt fint minne till någon viss doft, varför inte ha på sig den doften å må underbart? ;P

image118image119


Library of Fragrance kostar 150,- för 30ml


Tyckte denna var söt så den får också var med ;)
image122
Makeup-väska i serien Sweet Sixteen 109,-

Nu får jag ta tag i denna dagen! Har bara hunnit snacka med pappa en halvtimma och göra detta inlägget ;) Solen skiner som aldrig förr så det blir kanske en promenad efter lunch :)


Kommentarer
Postat av: Amoz

Varför inte:
Bensin, Olja, Diesel, Avgaser, Bränt gummi osv? =)

Hoppas du hunnit njuta av solen =)

mnbv

2008-04-21 @ 21:24:15
Postat av: Lalisen

Åh det hade jag missat. Vilka goa dofter :) Jag är på msn nu, men du puts väck? :-S

2008-04-22 @ 13:01:48
URL: http://lalisen.blogg.se
Postat av: Jessica Anshagen

Hej!
Var jätte gärna med och tävla på min sida där man kan vinna skit snygga skor från Ji Fashion 4U värde 650 kr !

Hoppas du får en bra dag :)
/ Jessica

2008-04-22 @ 15:55:38
URL: http://www.jessi.se
Postat av: Maddepaddan svarar

Amoz: Hehe...brainstormare där ;) Japp jag har hunnit njuta en del av solen i alla fall :) asdfgh

Lalisen: Jag var också på msn, min nya alltså...men såg att jag skrivit fel adress... men nu är det ju fixat ;)

Jessica: Åhå, ja det ska jag spana in! :)

2008-04-23 @ 02:15:26
URL: http://imadde.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0