Tadaaa!

Kul att du hittat till min blogg! Jag har velat skaffa en väldigt länge och nu har det äntligen blivit av *glädjeskutt*. My dear friend lalisen har en blogg (som jag för övrigt har som startsida ;) )och jag vill såklart inte va sämre ;) Det blir väl lite allt möjligt jag kommer att ta upp och jag blir jätteglad om du vill skriva någon rad och kommentera mina inlägg. Jag ska försöka hotta upp sidan lite. Det är ju trist att ha en färdig mall, även om denna är ganska så söt. Nog om detta. Dator har jag haft sen jag va liten så detta blir säkert en lätt match *ehe*. That's all for now folks! Ha en underbar eftermiddag!

Kommentarer
Postat av: Veoler

Hej :)
Ska bli kul att se vad du kommer att skriva om :)

2007-09-20 @ 15:01:52
URL: http://veoler.googlepages.com/index.html
Postat av: Lalisen

Naaaaw! Lycka te me bloggandet! :) Kram

2007-09-20 @ 20:26:54
URL: http://lalisen.blogg.se
Postat av: iMadde

Lalisen: Ska se om jag blir lite klokare på det här med html och annat datanördsspråk ;)
Veoler: Du får titta in lite titt som tätt och se om jag skrivit nåt :P

2007-09-27 @ 09:28:53
Postat av: Veoler

Gör det :P

2007-09-27 @ 13:01:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0