Scrapbooking

Något jag alltid velat göra men inte haft tid till eller så har jag inte haft råd med det är att göra min egen scrapbook. Jag fick ett scrapbookalbum av mamma sist hon var uppe och jag har en massa pysselgrejer hemma så nu äntligen tänkte jag sätta igång. I veckan hade jag tänkt framkalla bilder som skall vara i. När jag hittar kortläsaren till vår kamera så kommer även bilder på hur det såg ut innan och hur det blev ;) Jag hade tänkt göra ett album med bilder från bröllopet och ett med bilder från semestern i Spanien i somras. Får se vilken jag gör först. Som sagt, bilder kommer snart så håll utkik!

Bloggen ska också bli lite roligare men jag har inte fattat hur allt funkar än ;P Nu väntar min goa säng! Nattinatt!


Kommentarer
Postat av: The One and Only =)

Good lurck with tha scrap-heap-book :)
Plorf :)

2007-09-23 @ 22:19:31
Postat av: iMadde

The One and Only: Jag undrar vem du kan vara :P ... Jag ska lägga ut före- och efterbilder hade jag tänkt :) hoppas jag får tummen ur först :P

2007-11-13 @ 22:09:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0