Höstmys

Hört Peter Jöbacks senaste? Stockholm i natt heter låten. Jag åkte med min man när han delade ut tidningar på natten då jag hörde den på radion. Det var lite ruggigt ute och man såg solen sakta gå upp. Jag smalt direkt! Så vacker låt med pianot och jag fick 'höstmyskänslor' - så där man känner när det mörknar tidigt på kvällen och man tar fram sin favoritkofta och sitter och kanske lyssnar på musik och läser en bok eller sitter och kollar på en härlig film :) (så gör jag i alla fall). Okej jag har en liten crush på Jöback ;) men när ni hör låten så fattar ni vad jag menar ;) Videon kan ses på youtube om ni klickar här. Hela Jöbacks album är ute i handeln nu och jag ska köpa den nästa vecka och se om den är något att ha. Någon som redan hört albumet? Nej nu ska jag och min goa man ta och fortsätta fredagsmysa. Det blir TV-kväll om någon undrar ;P

Kommentarer
Postat av: Lalisen

varför inte lägga in videon direkt i bloggen så folk kan bara klicka på play? ;) Just a tip!

2007-09-22 @ 23:17:29
URL: http://lalisen.blogg.se
Postat av: iMadde

Lalisen: Orka :P håller på att lära mig ;)

2007-09-27 @ 09:29:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0