Scrappat I


Istället för att bara sätta in bilder i ett album ville jag göra ett scrap-album. Det är ju mycket pilligare, men roligt och så blir det finare, tycker jag ;) Bild ett: ett album jag fick som bröllopspresent av mamma :) Bild 2: Här är mitt första scrappade blad, som jag gjorde på kursen :) Rosa och gulligull, det är min stil ;)
Det är bra med ett album med lösa fickor för då kan man flytta om sina blad. Annars måste man scrappa i ordning och det är bara jobbigt :P


Här är jag inte riktigt klar. Skall lägga till lite mer text, men har inte kommit på vad det ska stå ;) Bokstäverna är utklippta med Quickutz och målade med silverpenna. Hjärtat klippte jag ut från ett vanligt A4 och målade i silver.

Kommentarer
Postat av: Robban

Vill ni ha era skivor snart??
Kanske ni får... :p
Ni får väl komma och hämta dem...

2008-01-07 @ 22:24:47
URL: http://attblipappa.blogg.se
Postat av: Robban

Jättetrevlig sida du har! ;)
Men hälsa din make att jag inte uppskattar hans senaste skämt på min blogg! ...
Hade! :)

2008-02-19 @ 21:45:46
URL: http://attblipappa.blogg.se
Postat av: Körsbäret Kihl

Robban: Han är informerad.

2008-02-22 @ 23:20:42
Postat av: Robban

B.t.w. You were on a roll..
Vad hände med skrivarglöden?? :o

2008-02-22 @ 23:38:00
URL: http://attblipappa.blogg.se
Postat av: Körsbäret Kihl

Robban: Orka :P jag vill göra lite mer av min sida...fixa med textfont och sånt men jag har inte så mkt koll på det... Hade lite humm en gång i tiden men jag börjar bli gammal :P Fast det är ju roligt med en blogg men känner inte att jag har så mkt att skriva om varje dag :P Men än är den inte nerlagd ;)

2008-02-23 @ 16:25:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0