Första gången på 3 år

Idag var det dags! Inte en dag för tidigt! En väninna kör dansaerobic-pass med mig och en del tjejer till. Jag har saknat Friskis & Svettis...det finns inte här :S Weird. Men i alla fall...hon kör passet gratis, och vi hyr riktig träningslokal för futtiga 30 kronor! Det var kul att komma igång igen! Märker på min kropp att den inte mår bra av allt stillasittande... Men att gå till ett gym är inget för mig. Roligare att träna i grupp och med olika danssteg. Eftersom det är över 3 år sedan som jag tränade på riktigt...ja då kan ni tänka er själva vilka träningskläder jag har...inga! Har vuxit ur en del av dem... och mina skor är sunkiga efter allt jag plaskat dem i. Imorrn blir det en tur till Karlstad, igen ;) Då ska jag leta upp ett par skor och en träningsmatta (vi får inte låna dem som finns i träningslokalen, konstigt nog...men så slipper vi ju andras svett ;) )och så ska jag kolla efter byxor och nån bra träningstopp. Annars får det bli något jag har hemma. Men mest panik är det med skorna. Urk va de luktar! haha ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0