Inte långt kvar nu!



På söndag drar vi iväg till Italien! Jag har tänkt att det är gott om tid kvar att fixa och packa... Men OJ! Det är ju bara två dagar kvar! Ska hinna städa hela lägenheten eftersom det kommer folk som skall titta på den och då är det lite skojsigt om det ser fint ut hehe. Och inte nog med det. Vi åker redan på lördag förmiddag. Så blir att lägga in högsta växeln om allt skall hinnas med. Skärpning är det som gäller och jag har gjort en liten lista på grejer jag måste göra...annars får jag inget gjort :P

Torsdagens schema:
Tvätta
Städa badrummet
Slänga sopor
Bädda och dammsuga sovrummet
Städa upp på skrivbordet

Tyvärr...inga före- och efterbilder till detta :P

Jag har lättare att få saker gjorda om de är nedskrivna och om jag berättat för någon om det... Wish me luck! :)

Bildadress: http://www.hot-screensaver.com/wp-myimages/very-cute-puppy.jpg


Kommentarer
Postat av: Hani

Snålt.. Inga före- och efterbilder? :P

2008-05-22 @ 01:44:20
Postat av: I D R U S

åååh va söt vovve :)

2008-06-24 @ 22:41:49
URL: http://idamattsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0