Veckans stereogram...v 13

Stereogrammet denna vecka föreställer en sak som har med mig att göra... I veckan som gått så fick jag lära mig en sak... En sak som är självklart för andra, men jag har inte riktigt vuxit upp och har inte börjat med detta... Det handlar om en dryck... Men när ni ser vad bilden föreställer så fattar ni ;)

image65

Stereogrammet kommer denna vecka från eyetricks.com

Nu är det sängen för min del. Det har varit en härlig men intensiv dag! :) Och denna vecka blir inte lugnare den...tvärtom! Så jag ser fram emot helgen och nästa vecka... Då kan jag pusta ut lite och så är det inte långt kvar till Lalisen får sin bebis och inte så långt kvar tills vi åker till Italia :D *längtar*

/Kram å hej!


Kommentarer
Postat av: Veoler

oh, jag ser! :)

2008-03-24 @ 15:47:13
URL: http://veoler.googlepages.com/gallery.html
Postat av: Lalisen

Så du har lärt dig att dricka te?! Åh så fuskigt. Jag måste lära mig det!!! ;-P

2008-03-24 @ 17:09:50
URL: http://lalisen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0