Ny kategori

Jag tänker börja med en ny kategori här på min blogg. På bokrean shoppade jag som vanligt loss och denna gången blev det säkert tio kokböcker som fick flytta hem till min bokhylla :) Dem kan jag sitta och bläddra i och dreggla på alla bilder hehe. Men testar jag nåt recept? Nej! Men det skall det bli ändring på! Varje vecka (är mitt mål i alla fall ;)) ska jag testa ett nytt recept som jag sedan skall betygsätta här på bloggen. Spännande att testa något nytt :) Nu vet jag inte exakt när jag kommer starta, men snart hoppas jag ;) Håll utkik!

Och för de som inte visste så har jag börjat med Scrapbooking. Jag vill göra en egen kokbok så vi får se om detta kan resultera i nåt sådant :)

Kramkram!


Kommentarer
Postat av: Uh.. hemligt

Jag testar också nya saker i matlagningsväg, inte varje vecka men ändå! Exempelvis i februari och nu i mars testar jag färdiglagade plättar från ICA! Det går mycket snabbare att tillaga än makaroner och kryddjärpar, och då jag är en mycket upptagen man är det ett plus.

2008-03-28 @ 11:39:52
Postat av: Svar till Uh.. hemligt

Jasså du! Ja det är kul med variation ibland ;) Jag kan rekommendera Kungsörnens frysta pannkakor. Bara värma i mikron eller steka. De är färdiggräddade så det är bara att de ska bli varma. Och de är mmkt godare än de jag gör haha.

2008-03-28 @ 21:46:24
URL: http://imadde.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0