Skäm bort din gnagare!

Japp! Det gjorde jag i fredags! Min svärmor hade tipsat om en djuraffär lite utanför Karlstad som hade lite fler hamstertillbehör, än den jag köpte min hamster från. Jag tog bilen och drog dit för att se med egna ögon. Oj vad mycket roligt det finns :) När jag hade hamster för ett par år sedan så hade jag ingen aning om hur mycket som egentligen finns! Men tyvärr så hade inte min lön trillat in på kontot än... Helst vill jag ha en större bur...typ en med 3 våningar! Honey (min hamster) älskar att klättra och utforska, så hon hade älskat att ha en gigantisk bur :) Men det får bli framöver...kanske när vi flyttat till större...då kan ju hon också få flytta till lite större ;) Det fanns som sagt en hel del kuliga saker att välja mellan... i trä. Hamstern är ju en gnagare och då kan det vara bra att tänka på att det är nyttigare för den att gnaga i trä än i plast ;) Detta köpte jag:

Ett litet hus:



Och en klättervägg:



Hon blev så nyfiken och glad och började genast kika runt och se vad det var för nytt som hade kommit hihi. När hon spanat in huset så gick hon till matskålen och plockade med sig så mycket mat hon kunde och bar iväg det till huset. Så sött ^^

Bilder från www.trixie.de

Kommentarer
Postat av: Angelicas Closet

Gulligt med hamster. Jag saknar att ha ett husdjur hemma.

2008-04-28 @ 07:34:21
URL: http://angelicascloset.blogg.se
Postat av: Maddepaddan svarar

Ja jag kunde inte vara utan husdjur mer! Har alltid haft nåt djur...men bor man i lägenhet så får det bli hamster, även om jag älskar katter :)

2008-04-28 @ 14:02:04
URL: http://imadde.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0