Recept - scrappat

Ikväll blev det scrapping! Som jag sagt tidigare skall jag på bröllop i helgen och då ville brudens mamma samla ihop recept från gästerna som hon skulle göra en kokbok av. Mitt bidrag blir Kärleksmums ;) Enkelt och gott! Bakade förresten det i förrgår hehe. Men istället för att bara skriva av receptet så gjorde jag det lite roligare :) Hon skulle plasta in det tror jag... Jag har länge velat scrappa mina favoritrecept, men det blir inte av... Fast nu så har jag ju kommit igång lite :) Fick så mycket tips och idéer på mässan så nu har jag massor att prova på! Jag har fastnat för stämplar och promarkerpennor. Jag har inte fattat grejen med stämplar förrän nu haha! Det är ju jättekul med stämplar! På receptet (nedan) så har jag använt stämplar, och utstansade bokstäver som jag målat med silverpenna. Jag funderar på att lägga till något mer, men jag tar det imorgon när jag fått fundera lite ;) 

image81 

Vi får se vad nästa projekt blir :) Jag har sån lust på att skaffa en quickuts revolution... eller en silhouette (hur det nu stavas :P) men dem kostar över 1000 kr :/ aja... får nöja mig med saxen så länge haha

Imorgon (läs idag) väntar 7,5 timmars städning :) Segt...men men... får se om jag kanske hoppar på ett annat jobb som jag vet är/blir ledigt... är så trött på städning! Iaf där jag är nu...det blir aldrig rent på en fabrik!
Hur man än gör ... :( Nej inte tänka så mycket på det...bara göra det :)

Kram å hej!

Och till Amoz: qwerty :)

Kommentarer
Postat av: Amanda

Det låter gott, och vilken kul idé! =)

2008-04-06 @ 09:30:08
URL: http://shoppingbloggen.com
Postat av: Amoz

mnbvc tebax :)

Du slog mig med 0.5 timmar..
Men jag städade inte, inventerade istället, det är nog lika kul...

äölkj =)

2008-04-06 @ 14:44:49
Postat av: Svar till Amanda

Mm den är jättegod om man tar dubbel sats med garneringen och så är det gott om kakan fått stå i kylskåp så den blivit kall och sen ta den med ett glas mjölk. *smaskens* :)

2008-04-06 @ 20:12:47
URL: http://imadde.blogg.se
Postat av: Veoler

Så den är jättegod om man avviker från receptet? :P

2008-04-07 @ 22:13:48
Postat av: Svar till Veoler

Nja... man gör den bara ännu godare om man dubblar garneringen hehe. Testa ;)

2008-04-07 @ 23:35:55
URL: http://imadde.blogg.se
Postat av: Sweetheart

Åh så fint det blev! Och vad gott det låter.. Kanske något att testa nån dag :)

2008-04-08 @ 11:35:48
URL: http://graceful.blogg.se
Postat av: Lalisen

Du är ju riktigt duktig! Rolig hobby :)

2008-04-10 @ 23:35:12
URL: http://lalisen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0