Grr!

Gissa vad jag har gjort i natt? Nej, jag har lekt tidningsbud :P Blev lite stressigt för jag var tvungen att vara klar vid halv nio senast och det var extra mycket idag... Men det var kul att gasa på i skogarna. Speciellt när det är rullgrus :P
Och nu har bokmässan startat i Göteborg. VILL DIT!! Men såklart har man andra saker planerat. Grrr! Det är ju en av årets stora händelser juh! (I mitt liv :P) Och så hörde jag på radion att Galenskaparna skulle inviga någonting i Trollhättan på lördag. De är ju underbara! Det missar jag såklart också! Fast det klart, man kan ju inte hinna med allt ;) Idag måste jag tvätta och diska. Har hittat undanflykter varje gång, men nu har ursäkterna tagit slut :P Men först: Frukost!

Kommentarer
Postat av: Veoler

Har du testat med undanflykten "Jag har ju fortfarande en del rena kläder/ren disk, så jag måste ju inte tvätta/diska nu!"? :P

2007-09-27 @ 13:00:08
URL: http://veoler.googlepages.com/raikudu.html
Postat av: iMadde

Haha näe! Tack för tipset ;P

2007-09-28 @ 10:39:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0