Veckans stereogram...v19

Redan tisdag! Vad tiden går fort! Helgen bara rusade iväg! Stereogrammet denna vecka valde jag för jag tyckte det var lite annorlunda. Kul att se olika sortsers ;)

image142

Här hemma förbereder jag mig för vår europatripp med Italien som mål. Vi tänkte köra lite som vi känner för och då tänkte jag att det kan vara bra att ta med diverse användbara saker som: plåster, plastbestick, papptallrikar och annat. En termos kanske kan vara bra också... och varma koppen haha. Nej allt behöver man ju inte ta med... Jag spanar lite på nätet efter kul saker man kan ta med :) Någon som har nåt tips?

Kommentarer
Postat av: Hani

Vad är det under fjärilen? En springande mus? (såg förresten en sån idag när jag var ute och gick) och vad gör han med vänstra handen? sträcker fram den?

2008-05-06 @ 22:28:36
Postat av: Maddepaddan svarar

Hmm....han står med armarna lutad mot staketet...och det är två fjärilar... eller möjligtvis en fågel...men jag tycker det ser ut som en fjäril...

2008-05-07 @ 12:48:16
URL: http://imadde.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0