Scrapbooking - Mässan

image62

Snart är det min tur att vara med på den årliga (?) scrapbookingmässan i Göteborg! Jag förstår inte att jag inte varit på något sånt förut, jag som gillar att pyssla ;)

29 mars drar det igång på Svenska Mässan, och håller på hela helgen. Jag har av nån anledning fått extrajobb just den veckan och lördagen så jag kommer vara halvdöd när jag går omkring i götet... Men jag ska dit i alla fall. Och så kan man ju passa på att hälsa på min mammalediga kompis när man ändå är i krokarna... Hmm...det var ett tag sedan vi sågs... Och jag är så nyfiken på hur det går med allt! Självklart har hon en blogg där hon skriver om både det ena och det andra... Vi får väl se vad som hinns med :) Jag vill dit i alla fall! Hehe, om du läser detta så vet du ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0