Onödigt

Det finns inget roligare än att köpa onödiga saker ;) Jag såg massa skoj på nätet som faktiskt är användbart men kanske inget som man inte överlever utan ;P Men kanske något som man kan ge till den som har allt? :)






Sparbössa, Lagerhaus, 149,-
Passfodral, Bluebox.se, 119,-
Choklad på pinne (som man sätter i kopp med varm mjölk och låter smälta...mums!), inreda.com, 19,-
Blåsapa nageltorkare, coolstuff.se, 59,-
Hjärngympa toapapper, coolstuff.se, 65,-

Ja det finns mycket skojsigt! Spana in coolstuff.se om ni inte redan gjort det!

Nu saknar min säng mig så det är bäst jag går och lägger mig! Det blir en lång dag imorgon (läs idag), så det är bäst att vara lite utvilad :)

Kram å hej!

Kommentarer
Postat av: Blåbåret Kihl

ska du köpa allt de där? :P

2008-03-26 @ 20:20:58
URL: http://kihlos.blogg.se
Postat av: Svar till Blåbäret Kihl

Vad tror du om mig egentligen? :P Ne... jag tänker ju på Hawaii ;) Om vi nu kommer dit :P

2008-03-29 @ 10:32:59
URL: http://imadde.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0