Ny vecka...nya äventyr...

Som ni ser så har jag inte skrivit något "Denna vecka gillar jag..."-inlägg. Fullt ös medvetslös, får jag förklara det med :) Jag var på turistmässan i Göteborg i lördags. Det var massa spännande att kika på. Oj va världen är stor! Vad mycket det finns att uppleva! Tänk vad mycket vackert det finns att se...och gratis är det! Alltså jag menar naturenm den är gratis och vacker egentligen. Allt från regnskogar till glaciärer, eller bara en tripp till Playa del Inglés eller Borås Djurpark... (dåliga exempel, men ändå :P) Jag tycker i alla fall att naturen slår det mesta! Ingen teknik i världen kan ersätta den! I slutet på maj ger jag och min man oss ut på bilresa ner i Europa med Italien som mål. Det blir spännande! Ingen av oss har varit i Italien. Inte i Schweiz eller Liechtenstein heller, så vi passar på att i alla fall ta en bensträckare i de länderna så vi har varit där också :) Jag misstänker att det finns en hel del fina vyer uppe i Alperna :) *drömmer mig bort*



Okej.... -back to reality- Dags för lilla mig att sova. Imorgon (eller idag) skall jag fortsätta på min vårstädning som aldrig verkar ta slut... Men jag är åtminstone inte sysslolös :) *tänka positivt*

Och så är det dags för veckans Stereogram...får se om det blir vintertema eller något somrigt... Snön kom ju tillbaka efter att solen värmt oss under hela dagen idag... Sjukt väder! Varannan dag varmt och soligt, varannan dag snö... :/ Så vi får hoppas att tiden går fort så vi kan få komma iväg till La Bella Italia :D

Men först!: Sova! :)
Nattis och kramis

Bild: http://data58.sevenload.com/i/ao/tl/wctrhgf/mm9.jpg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0