Lite slötid

Trodde inte jag skulle hinna med nåt mer inlägg förrän nästa vecka... men jag blev klar på mitt jobb 1,5 timmar tidigare än vanligt :O trots att tidningarna (jag är tidningsbud också :P) var 1 timma sena! Helt sjukt haha. Så nu sitter jag här framför datorn och tänkte uppdatera bloggen lite ;)

En grej som jag fastnat för är Alfapet på nätet! De flesta kanske redan vet om det, men för er andra så kan jag tipsa om Betapet! Man kan spela på svenska, engelska och norska. Jag har inte vågat ge mig på norska än :P men engelska är en liten utmaning ;) annars gillar jag svenska versionen och på kortaste tiden! Och så kan man såklart få olika spelplaner, eller den vanliga. Prova! Vill ni spela mot mig någongång så heter jag sunshine_85 där ;)

image74


Kommentarer
Postat av: Malin

Ska genast slösa lite tid på detta..

2008-04-03 @ 13:32:31
URL: http://myissues.blogg.se
Postat av: Svar till Malin

Låter toppen! :)

2008-04-05 @ 21:44:55
URL: http://imadde.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0