Westlife is back! Och Madde är glad!

OJ vad det händer saker! För den som inte redan vet så har jag en crush på Westlife... eller jag har haft det sedan 1998 ungefär men den började avta lite... ska jag vara ärlig så tyckte jag de var bäst när McFadden var kvar i gruppen... Nu har de i alla fall kommit ut med en självbiografi! Snacka om att jag blev glad! :D Istället för att ha dem i cdspelaren kan de även få vara i min bokhylla hihi. Tror jag för en gångs skull ska köpa boken på originalspråket ;)



Men Mark...varför är du inte så snygg som du KAN vara?! Bara titta in i kameran å le lite... jaja, dessa karlar :P

Så, nu är mitt fjortisinlägg klart... ;)

Kommentarer
Postat av: Ellen

ska jag informera min syrra om, hon gilalr westlife,,,



Själv har jag aldrig varit så överförtjust i dem, men de har fjort några bra covers =D

2008-06-24 @ 22:27:57
URL: http://sphynxnoja.blogg.se/
Postat av: Maddepaddan svarar

Gör det ;) Bokus har bäst pris såg jag! Så snart min lön rullar in på kontot ska jag beställa hehe fjortis and proud of it

2008-06-27 @ 13:15:05
URL: http://imadde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0