Valio Vanilj Jordgubb

image134

Provade nya (?) Valio Vanilj Jordgubb inatt efter jobbet. Nyttig med Acidophilus och Bifidus i ;) Den var faktiskt jättegod! Smakade nästan precis som GBs vaniljglass med jordgubbssylt i *hihi*. Så om man är sugen på glass till frukost men vill ha något nyttigare (iaf att det känns nyttigt, rent psykologiskt :P) så prova Valios yoghurt! :)

image135
Idag var jag och Mr D och storhandlade. Älskar att storhandla! Så nu är det fullt i förråden igen ;) Jag köpte ju en brödmix som jag skall prova...men så hade jag slut på bakplåtspapper... Nu så är det införskaffat och så snart jag hinner ska jag sätta igång med storbak här ;) hehe....

Men nu ska vi iväg och vara sociala ;) Ett kompisgäng på väg...tror jag...har inte hört nåt på senaste tiden... ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0