Sköna skor

Jag ska på bröllop på lördag och var på jakt efter ett par vita skor (jag ska ha vitt och rött på mig). Jag hittade ett par som jag gillade men självklart fanns de inte i min storlek! De fanns i en mindre och en större! Typiskt... Men i samma affär hittade jag dessa som jag inte kunde motstå ;) Jag ska inte ha dem på bröllopet men det var längesedan jag köpte skor och så var de såå söta när de stod på hyllan i sina rosa sidenband :)

image85

Det är även siden (ser det ut som iaf ;)) inuti skon! Sköna att gå i och så känner man sig som en prinsessa *smörismör* tihi! Jag älskar rosa och gulligull haha!

Och igår så anlände detta paket:

image86

Min mor hade hört att jag var på jakt efter ett par vita skor så hon åkte och köpte ett par till mig :) Vi har oftast samma smak :)

Detta fanns i paktetet och det var nästan exakt likadana skor som jag var i Karlstad och letade efter! Fast dessa var 100 kr billigare! Tack mamsen :)

image87

Bilder: Privata (som ni ser på den äckliga färgen på soffan haha).
Skor från Roots och Wildflower


Kommentarer
Postat av: Lalisen

Åh båda var ju jättefina!! Vart hittade hon pumpsen? Vilken affär? Hoppas ni får kul på bröllopet! Är det Edward å hans flikka? *nyfiken* DU! Jag skulle ju få kortet på dig och mig som din pappa tog! Kan du inte maila det till mig? Pliiis. KRAM!

2008-04-10 @ 23:32:52
URL: http://lalisen.blogg.se
Postat av: Maddepaddan

Hectors skor i Vedum tror jag ;) De har alltid nåt fint där tycker jag! Hmm...nej Edward har vart gift sedan oktober. Nu är det hon som gjorde min frisyr till bröllopet som ska gifta sig :)

2008-04-11 @ 13:29:04
URL: http://imadde.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0