After work

Kom för en stund sen hem från jobbet som tidningsbud - visst låter det glamoröst ;P
Tittar på nyhetsmorgon och käkar smörgår å dricker en kopp varmt vatten med lime i. Godare än det låter ;)
Min måndag:
Sova
Diska
Handla
Laga mat
Plugga

Ser mest fram emot sovandet! Ska lösa dagens sudoku innan jag somnar. Jag är som piggast i hjärnan vid den här tiden. Och så brukar jag "läsa" serierna. Här är det Nya Wermlands Tidning som gäller och mina favvos är Elivs och Pooch Café. Men när jag ska köpa serietidningar så gillar jag bäst Ernie, Larson och Kalle Anka. Ååh, snart kommer nya Ernie ut :D synd bara att man läser ut dem med en gång. Man har ju väntat på tidningen i en evighet och så är det slut nästan direkt. Jaja, underbart är kort, som jag brukar säga :P

Tillbaks till TV-tittandet. /Tjingeling

Kommentarer
Postat av: Kalle

ÅH! Är det du som är tidningsbud! HEJ!

2007-09-25 @ 19:16:18
URL: http://naturnytt.blogg.se
Postat av: iMadde

Japp jag är the tidningsbud! Hej :)

2007-10-04 @ 21:08:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0