Ebay!


En kompis till mig berättade för mig om E-bay... Visst jag har ju hört talas om det och så men inte tittat närmare på det. Han hade tydligen gjort massa fynd och jag tänkte att jag ändå kunde kolla lite om det nu är så bra som det verkar...
Ojojoj! Vad mycket det finns! Såg dessa underbara skor! Synd att just dessa inte skickas till Sverige :'( Stort minus att allt på Ebay inte skickas till Sverige...men annars så finns det en hel del att spana in! Ska inte slösa för mycket på våra pengar...vem vet, det kanske blir resa till Honolulu 2009 ;)

Nu ska min säng inte behöva vänta mer på mig... Nattinatti!

Kommentarer
Postat av: Veoler

Skor... märks att du är en tjej :P

2007-12-19 @ 21:35:18
URL: http://veoler.googlepages.com/gallery.html

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0