Jag och min Bamboo... :)

Bara av att kolla in Wacom's hemsida gör mig helt kär i Bamboo-serien! Otroligt vad dem kan hitta på! Vill ha Bamboo Craft, men den verkar bara finnas i USA :( Så det får nog bli den billigare varianten av Bamboo Fun, inte för att den är så billig men det skiljer 1000 kr mellan Small och Medium...



Har mailat Dustinhome om lite detaljfrågor...dem kan va lite kassa på att beskriva sina varor...man vill ju inte beställa fel... Men hoppas dem svarar snart så jag kan beställa nån gång! Blir denna som jag har lagt ut bild på, om det är den som Dustin säljer... *hoppas*

Annars händer det inte så mycket här hemma. Jag är lite småkrasslig...men det hör liksom hösten till ;)

Bild från www.wacom.com


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0