Tillbaka

Nej nu har det gått för långt mellan inläggen! Jag har haft fullt upp faktiskt! Bland annat: vart i Norge en weekend och London och sett Tutankhamun. Flyttat till en större lägenhet. Jobbat dag och natt. Vart på Liseberg. Vart på scrapbookingmässa. Hälsat på vänner. Haft vänner på besök. Och mycket mer... Väldigt roligt! Idag ska jag åka till grannstaden och träffa en väninna och så ska jag försöka hitta en fin almanacka. Jag har sett jättefina på Åhléns...men det finns tyvärr inte dit jag ska idag :( Men de har säkert fina där med :) Får se om det blir någon bild på det jag köpt...

Ha en fin höstdag!

Kommentarer
Postat av: MomPop

oj det va på tiden att du skrev nåt inlägg igen, tycker det går väääldigt långt mellan dem dock! skärpning madde, hehe =)

2008-10-03 @ 23:49:29
Postat av: JoseFiin

Sv: Åh tack så mkt! Jag ja kan tipsa er om vikken locktång jag har oså :) för den är bäst!

2008-10-04 @ 10:57:23
URL: http://soodelicious.blogg.se/
Postat av: JoseFiin

göt det! Lockar ät jätte fint :D

2008-10-04 @ 20:36:03
URL: http://soodelicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0