Dedicated to me

Ingen har väl missat att jag älskar rosa? I så fall vet ni det nu ;) Anna brukar säga: Du ÄR rosa. Hehe... Men jag gillar ju självklart andra färger också! Om jag nu hade lite extra cash att spendera så hade jag gärna köpt den rosa plattången från Vidal Sassoon. Så JAG :) men vi ska ju till Italien om en vecka så jag får hålla mig... Kanske hittar jag massa fint där :)


Rosa plattång, Vidal Sassoon, eleven.se 399,-



Brittans nya parfym fastnade jag också för... lite lik hennes första som redan står i bokhyllan här hemma :) Jag tycker hon lyckats bättre med parfymer än många andra kändisar... Men ska jag vara ärlig så tror jag inte att det är de som tar fram dem :P  .. Men är det en god doft så struntar jag egentligen i om det är Britney eller J.Lo som står för parfymen. Jag har iaf fastnat för brittans... fina omslag också!

Britney Spears nya parfym Believe, beautyplanet.se 249,- för 50 ml


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0