Björn och Irland(!)

Ingen har väl missat Björn Gustafssons pausunderhållning i årets melodifestival. Så jag får väl inte va sämre än andra och ha med honom på ett hörn på min blogg också ;) Här kommer ett klipp från Parlamentet, då Björn får tips från coachen. Hehe, visst e han söt som brat ;P


 
---

Jag följer även i år Melodifestivalen...men jag vet inte vad jag skall säga. Jag är glad att Carola åkte ut...henne kan vi nog klara oss utan ;) Hmm...jag har känslan av att hela grejen håller på att spåra ur... Många länder röstar på varann bara för att de är grannar... och inte för att de gillar låtarna... Jag förstår varför Irlands bidrag är som det är :P De får ju ändå inga röster när de skickar seriösa bidrag... Ja, jag har en liten crush på Irland ;) men i år vet jag inte vad som hänt! Antingen har de lagt ner helt eller så är detta det nya Irland och vi måste helt enkelt vänja oss vid det... :P hehe... Fast jag kan ju ha fel...jag är ju ingen expert på ämnet... Men kul är det att följa denna freak show :) Vem vet vad som kommer följande år?!


Nej nu väntar min säng på mig...
-Over and out-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0