JibJab

Hey! Jag måste tipsa om Jibjab! Kul för den som är lättroad hehe. Det är helt enkelt korta videor där man kan byta ut huvudena mot bild på sig själv eller sina vänner. Eller också kan man använda de bilder som redan finns där, exempelvis Paris Hilton eller Hillary Clinton. Prova! Det kan va rätt kul :)

image80

För övrigt har det varit en trevlig dag! Vart ute ett par timmar, fikat hos ett par vänner och sen så kom mina föräldrar på besök :) Senare åkte jag å maken till en familj och satt å tjötade lite med dem, å sen kom en kompis över till oss på kvällen. Det var najs! Pizza blev det och så satt vi och snackade. Oj vad tiden gick snabbt! Men jag hann ändå med mer än jag brukar :) Och så var förresten min hamster helt speedad idag! Haha! Hon har vart jättetråkig de två veckorna vi haft henne, men så hände nåt ikväll! Hon klättrade, gnagde å sprang runt som en dåre i och utanför buren hihi. Men nu så har hon gått och lagt sig hehe tror jag det! Jag hade också vart slut om jag sprungit runt som henne ;)

Nu skall det bli skönt att äntligen få sova! 3 timmar... inhopp på tidningskörning inatt och sen blir det 7,5 timmars städning på söndag. Ja det är härliga tider :) Minns inte när jag hade en ledig helg sist :S Men men... ca 50 dagar kvar till semestern :D

Men nu: läggdags!

Glöm inte att skriva en rad så jag vet att du/ni finns ;) Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0