Jippie!

Satt å kollade på youtube och såg att Westlife kommit ut med ny låt!! Jag som är en westlifediggare skuttade av glädje! Deras singel (som för övrigt är en cover på Michael Bublés låt, men det struntar jag i) Home kommer ut senare denna månad är så bra :) Fast ehm...ja jag är väl kanske inte den bästa man kan fråga när det gäller den saken. Jag är glad bara Westlife kommer med en skiva, så man vet att de inte lagt av ;) Deras nya album kommer sista oktober. Då ska jag vara först i kön!

Uppdatering: Digitalkameran hittad! Men tyvärr ingen batteriladdare...hmm...så det dröjer ett litet tag till innan bilder kommer upp på bloggen.

Nu blir det allmänt slappande. Imorgon ska jag till stan och se om jag hittar någon ny kjol eller ett par skor :) Och så ska jag se om jag hittar någon fin bröllopspresent. Bröllop på lördag nämligen ;)

Ha en fortsatt go kväll, everyone! (Alla ni 7 som hittills varit och besökt min blogg :P)

Kommentarer
Postat av: Lalisen

Vem gifter sig i möra? *nyfiken* ;) Puss å kram din gamle gam!

2007-10-05 @ 23:46:36
URL: http://lalisen.blogg.se
Postat av: iMadde

Edward och Yuri gifte sig. Gräddbakelse som bytte om 2 ggr under kvällen (!). Så vackert bröllop! Bilder kommer när jag fattat hur man gör :P

2007-10-07 @ 23:03:20
Postat av: Veoler

*lyssnar* :P

2007-10-08 @ 00:30:11
Postat av: iMadde

Veoler: Hör du något så säg till mig :)

2007-10-08 @ 13:36:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0